قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این وزارتخانه ادامه یافتن پرداخت وام های ساخت مسکن در سال جاری را تصویب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمود محمودزاده با اشاره به اینکه ثبت نام و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در مبالغ 20 و 25 میلیون تومانی از بهمن سال گذشته قطع شده بود، اظهار کرد: مصوبه جدید وزارتخانه تا دو هفته دیگر به بانک مسکن ابلاغ می شود.
وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مجوز پرداخت این تسهیلات را تا سقف سه هزار واحد در استان دریافت کرده و محدودیتی وجود ندارد و در صورت ازدیاد متقاضیان، امکان افزایش تعداد مجوز وجود دارد.
وی گفت: شرایط دریافت و نحوه پرداخت این تسهیلات مشابه سال گذشته خواهد بود و کلیه مالکان خصوصی، انبوه سازان و تعاونی مسکن ادارات برای دریافت وام با میزان تسهیلات 20 میلیون تومان برای ساخت سنتی و 25 میلیون تومان برای ساخت صنعتی با کارمزد چهار درصد می توانند اقدام کنند.
محمودزاده اضافه کرد: تسهیلات 25 میلیون تومانی به متقاضیان در صورتی پرداخت می شود که علاوه بر بکارگیری شیشه های دوجداره در ساختمان، عایق کاری سقف و دیوارها به اتمام رسیده باشد.
وی گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر، متقاضیان باید به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند و در شهرهای زیر 25 هزار نفر محل ثبت نام نمایندگی های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.
به گفته وی در شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی نیز متقاضیان می توانند به شرکت عمران شهرها برای ثبت نام مراجعه کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به مصوبه جدید هیات دولت برای پروژه های مسکن مهر در جریان سفر چهارم رئیس جمهوری به استان اصفهان، گفت: بیمه واحدهای مسکن مهر به پنج هزار و 200 تومان در هر متر و مالیات تا 100 متر زیربنای ناخالص 300 تومان کاهش یافت.
وی اضافه کرد: این مصوبه برای سراسر کشور تصویب شده است/س

برچسب ها: اصفهان ، راه و شهر ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.