محور اصلی جلسه هيأت دولت در دور چهارم سفر به گيلان ، پيگيری مصوبات گذشته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان، استاندار گیلان گفت : در اين نشست اعتبار برخی از طرحهای مهم كه مشكلات مالی دارند ، تأمين می شود .

هاشم نیا افزود : با تأمين اعتبارات و يا مجوزهای لازم برای طرح های نيمه تمام كه پيشرفت كار بالايی دارند می توانيم شاهد بهره برداری از آنها پيش از پايان دولت دهم باشيم .

وی حضور رييس جمهوری و هيأت دولت را در گيلان فرصتی مغتنم برای توسعه شتابان استان اعلام کرد و اظهار داشت : اين حضور برای افتتاح طرح های در آستانه بهره برداری استان، بسيار ارزشمند است.

استاندار گیلان تصريح كرد: در اين سفر تلاش خواهيم كرد مجوزهای مورد نياز برای طرح های مهمی از جمله تأسيس دانشكده منابع طبيعی منطقه ويژه ، اجاره 10 هزار هكتار از اراضی مجاور تالاب انزلی برای پرورش ماهی در قفس به تصويب هيأت دولت برسانيم .

هاشم نيا با بيان اينكه وزرا، معاونان و نمايندگان تام الاختيار رييس جمهوری با سفر به شهرستان ها مصوبات سفرهای قبل و پيشنهادات فرمانداران را پيگيری خواهند کرد، گفت : علاوه بر پيگيری مصوبات سفرهای قبل، افتتاح طرح های مهم استان، برگزاری دو کارگروه معدن و کشاورزی و ديدار عمومی از ديگر برنامه های سفر رييس جمهوری به گيلان است/س  
برچسب ها: سفر ، چهارم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.