یک کارگردان تئاتر گفت: نمایش " هولستر فرزند اصفهان " از پنجم اردیبهشت به مناسبت هفته اصفهان در سالن ادب به مدت ۱۰ شب روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، محسن عرب زاده با اشاره به اجرای موفق نمایش " هولستر فرزند اصفهان" در اصفهان و آلمان، اظهار داشت: نمایش هولستر فرزند اصفهان به مناسبت هفته اصفهان از پنجم اردیبهشت به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود.

وی افزود: محل اجرای این نمایش این نمایش سالن ادب محل اصلی همایش های آموزش وپرورش خواهد بود.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه استقبال از این نمایش در زمان اجرا بسیار خوب بود، گفت: شخصیت هولستر واقعا برای تماشاگران جالب بود و به نوعی مستند بودن کار و همراه شدن دو داستان در دو زمان مختلف جذابیت خاصی را برای آنها ایجاد کرده بود.

عرب‌زاده درباره عوامل این نمایش نیز بیان کرد: این نمایش دارای دو بخش حال و آینده و هفت بازیگر است که مژگان نوایی، رهام بحیرایی و نعیمه مهدویان بیژن گنجعلی، اجرای بخش حال نمایش را برعهده دارند.

وی افزود: در این نمایش هم‌چنین علیرضا قدسیه در نقش هولستر، محمد ترابی در نقش چاکر قلی دستیار هولستر، عبدالحمید ابراهیمی ظل‌السلطان، الهام رضایی در نقش مریم همسر هولستر به ایفای نقش در بخش مربوط به دوران قاجار در این نمایش می‌پردازند. /س

برچسب ها: اصفهان ، هولستر ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.