رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین آمارهای دریافت شده تا ساعت 9 صبح هفتمين روز نام‌نویسی از داوطلبان شركت در شوراهای اسلامی شهر و روستای در استان، بالغ بر هفت هزار و 290 نفر نام‌نویسی كرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نصرتی ، افزود: با توجه به استقبال خوب داوطلبان و تغییر لحظه به لحظه آمارها، تاكنون ( درلحظه مخابره خبر) بيش از هفت هزار نفر در استان آذربايجان شرقي ثبت نام كرده‌اند که از این تعداد هفت هزارو 152 نفر مرد و 140 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع تعداد شرکت کنندگان، شش هزار و 112 داوطلب، مربوط به ثبت نام کنندگان در شوراهای روستایی و یک هزار و 182 نفر نیز مربوط به ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای شهر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی بیشترین تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان با احتساب شهر و روستا در انتخابات شوراها را مربوط به شهرستان هاي میانه، اهر، تبریز، مراغه، ورزقان، هریس، مرند، سراب اعلام کرد و افزود: طبق ابلاغ وزارت كشور كسانی كه در سومین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا نماینده بوده ‌اند، به شرط ثبت ‌نام در همان محل، معاف از ارایه مدرك تحصیلی هستند.

وی با بیان این که عوامل اجرایی و پشتیبانی، آمادگی کامل را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان دارند، گفت: در این راستا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود، مصداق واقعی حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

نصرتی با تأکید بر این که خدمت‌گزاری صادقانه در مسئولیت واگذاری وظیفه اصلی ماست، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظف هستند بستر برگزاری انتخاباتی با نشاط و پرشور برای حضور حداکثری مردم مهیا کنند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و چهارم خردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پیش بینی می شود امروز، پرکارترین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی در شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم بخورد./س

 

برچسب ها: داوطلب ، نامزدی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.