ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه تهديد کرد آندسته از مقامات ارشد دولتي را که دستورات وي را در زمينه افزايش بودجه هاي اجتماعي و بهبود شرايط زندگي مردم اجرا نمي کنند اخراج خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ تصاوير ويدئويي که روز چهارشنبه منتشر شد پوتين را در حال سرزنش کردن مقامات حاضر در نشست بخش مسکن که در آن چندين تن از وزرا از قبيل آنتون سيلوانوف وزير دارايي و دميتري کوزاک معاون نخست وزير شرکت داشتند، نشان داد. 

انتشار اين تصاوير اندکي قبل از سخنراني اقتصادي دميتري مدودف نخست وزير روسيه در جمع نمايندگان پارلمان صورت مي گيرد. پوتين در اين نشست از مقامات ارشد خواست براي تحقق وعده هاي وي در زمينه بهبود سطح زندگي ميليون ها نفر از مردم اين کشور، اقدامات بيشتري انجام دهند. 

پوتين در اين تصاوير خطاب به حاضران در جلسه در شهر اِليستا در جنوب روسيه گفت‌:اگر اين کار را انجام ندهيم، در اين حالت بايد اين نکته را بپذيريم که يا من وظايفم را غيرموثر انجام مي دهم يا اينکه شما کارتان را بلد نيستيد و بايد کناره گيري کنيد.

وي در ادامه گفت:من مايلم توجه شما را به اين واقعيت جلب کنم که در حال حاضر به دومين گزينه تمايل بيشتري دارم.دميتري پسکوف سخنگوي پوتين ضمن تاييد محتواي اين ويدئو گفت سخنان پوتين خطاب به مقامات منطقه اي حاضر در نشست بود نه وزراي دولت. ناتاليا تيماکووا سخنگوي مدودف از اظهار نظر در اين زمينه خودداري کرد. اظهارات اخير پوتين بعد از ماه ها گمانه زني درباره تيره شدن روابط پوتين و مدودف و احتمال کنار گذاشته شدن مدودف بيان مي شود. 

                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: اوغلو ، سوریه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار