عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع هسته‌ای ایران استراتژی نظام است و این استراتژی وابسته به هیچ شخصی نیست هر شخصی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود موظف است پیرو استراتژی نظام باشد

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان یک سناتور آمریکایی مبنی بر اینکه اگر گزینه ریاست جمهوری ایران مشخص بود، تصمیم‌گیری برای برنامه هسته‌ای ایران راحت‌تر می‌شد، گفت: موضوع هسته‌ای ایران استراتژی نظام است و این استراتژی وابسته به هیچ شخصی نیست.
 
وی در ادامه با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در ایران گفت: مطمئنا با تغییر ریاست جمهوری تغییری در استراتژی نظام ایجاد نخواهد شد؛ هر شخصی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود موظف است پیرو استراتژی نظام باشد. 
 
آصفری تصریح کرد:‌ مسئله هسته‌ای ایران از اختیارات رئیس‌جمهور نیست که بخواهد با روی کار آمدن هر شخصی در استراتژی کلان نظام طبق سلیقه او تغییر ایجاد شود.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: سیاست‌ها و استراتژی‌های کلان نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود و رئیس‌جمهور صرفا ملزم به اجرای آنها است.
 
انتهای پیام// 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار