نماينده سيرجان و بردسير با بيان اينكه تحريم‌هاي به‌اصطلاح کمرشکن در برابر اراده فولادين ملت ايران رنگ باخته است، گفت: جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر قدرت ايمان به خدا و اراده و استعداد جوانان برومند، رکورد استقلال در تصميم‌گيري و استقلال در توسعه و پيشرفت در جهان را به ثبت خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران شهباز حسن‌پور بيگلري نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس در نطق ميان‌دستور خود جلسه علني امروز (چهارشنبه 9 اسفند) مجلس گفت: سال 91 در حالي به پايان خود نزديک است که ملت رشيد ايران مورد شديدترين تحريم‌هاي کينه‌توزانه استکبار جهاني به رهبري آمريکا قرار دارد.

وي ادامه داد: تحريم‌هاي به اصطلاح کمر‌شکن در پرتو رهبري امام گونه مقام معظم رهبري و تدابير  دورانديشانه ايشان و حضور هوشمندانه ملت در تمام صحنه‌ها و پاي‌مردي مسئولين و اراده فولادي ملت بزرگ رنگ باخته و آخرين تير استکبار جهاني موثر واقع نشده است.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: هوشمندي مثال‌زدني جمهوري اسلامي ايران در مقابله با تحريم‌ها آن‌ها را به فرصت تبديل کرده و امروز به يک الگوي بي‌بديل براي جوامع بشري به ويژه کشورهاي مسلمان تبديل شده است.

نماينده مردم سيرجان و بردسير افزود: حال که ملت ايران ايثارگرانه فشارهاي همه‌جانبه دشمنان را تحمل مي‌کند بر ما نمايندگان و مسئولين لازم است شکرگذار ملت شريف و رهبري پيامبرگونه بوده و به مسئوليت تاريخي خود در اين برهه از زمان عمل نماييم.

وي ادامه داد: ما بايد با نصب‌العين قرار دادن فرمايشات وحدت‌آفرين مقام معظم رهبري در يک حرکت جهادي نسبت به رفع مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم اقدام نماييم که اين مهم جز در سايه وحدت و همدلي مسئولين محقق نخواهد شد.

حسن‌پور با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: اکنون که در آستانه انتخابات 11 رياست جمهوري قرار داريم وظيفه همه ما اين است که براي حفظ آرامش و وحدت تلاش کرده و بکوشيم در فضايي آرام و منطقي راه‌هاي مقابله با فشارهاي اقتصادي تحميل شده از سوي دشمنان را پيدا کنيم.

عضو کميسيون برنامه و بودجه با اشاره به مذاکرات 1+5 و ايران در قزاقستان گفت: آن‌گونه که از جوّ مذاکرات پيداست به حمدالله ابتکار عمل در دست هيئت ايراني است.

نماينده مردم سيرجان افزود: ما ضمن اعلام حمايت جدي خود از مواضع دبير شوراي عالي امنيت ملي به گروه 1+5 اعلام مي‌داريم که جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر قدرت ايمان به خدا و اراده و استعداد جوانان برومند، رکورد استقلال در تصميم‌گيري و استقلال در توسعه و پيشرفت در جهان را به ثبت خواهيم رساند و هرگز تن به توسعه کنترل شده از سوي قدرتهاي استکباري نخواهيم داد.

حسن‌پور در بخش ديگري از اظهاراتش به مشکلات حوزه انتخابيه خود اشاره کرد و گفت: من چندين بار وجود مديران نالايق و ضعيف و غيربومي در دستگاههاي دولتي اين منطقه را گوشزد کرده‌ام و اکنون از مسئولين خواستارم تا با مقصرين تلفات اخير در اين منطقه برخورد جدي و آن‌ها را از پست‌هاي حساس برکنار کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: هر چه سريعتر نسبت به تعيين تکليف بعضي مسائل مهم کشور خصوصا وضعيت سنگ آهن رسيدگي فوري شود.
انتهاي پيام/

برچسب ها: تحریم ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار