دایی از کمیته فوتبال فیفا کنار گذاشته شد. این خبری است که سایت فیفا آن را تایید می کند. صفحه کمیته فوتبال فیفا در حال حاضر 22 عضو دارد که نامی از علی دایی در آن دیده نمی شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌دایی از کمیته فوتبال فیفا کنار گذاشته شد. این خبری است که سایت فیفا آن را تایید می کند. صفحه کمیته فوتبال فیفا در حال حاضر 22 عضو دارد که نامی از علی دایی در آن دیده نمی شود.

کمیته فوتبال فیفا جزو کمیته های اجرایی نیست اما جلساتی در طول سال برگزار می کند که به نظر می رسد غیبت دایی در آن جلسات سبب کنار گذاشته شدنش شده.

علی دایی از خروجش از فهرست کمیته خبری ندارد اما به تماشا می گوید: «شاید هم نام من را خارج کرده باشند. آنها خیلی حساس هستند. ژرژ وهآ قبل بود اما الان هست؟ نه. آنهایی که بروند و بیایند، همیشه باشند و وقت بگذارند، آنهاه می مانند.»

به نظر می رسد این اتفاق از فروردین سال 1391 استارت خورده باشد، زمانی که علی دایی بعد از تصادفش جلسه مهمی در کمیته فوتبال را از دست داد: «این فهرست را هر سال انتخاب می کنند. من متاسفانه چند جلسه را به خاطر بازی هایم نتوانستم بروم و هم به خاطر تصادف پارسالم.»

در کمیته فوتبال فیفا نام های آشنایی دیده می شود. این کمیته ریسش پلاتینی است و اعضایش پیشکسوتانی از فوتبال دنیا چون کارل هاینس رومنیگه، چیلاورت، هری کیول، فلورینتو پرز، کریستین کارمبئو و آلبرتینی، دو عضو آسیایی از مالزی و ژاپن هم دارد.

احتمالا عدم حضور دایی در جلسات سالانه به حذفش از این کمیته منجر شده باشد. دایی به واسطه حضور در این کمیته یکی از کسانی بود که نامزدهای حضور در فیفا گالا را انتخاب می کرد.

منبع:تماشا
برچسب ها: علی دایی ، فیفا ، برکناری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار