رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: نتایج مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در بنیاد ملی نخبگان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران  که با حضور 390تیم از 14 کشور جهان 22لیگ برگزار شده با حضور جمعی از مسئولین کشوری و دانشگاهی و تقدیر از 2 چهره ماندگار آقایان پروفسور حسن ظهور و پروفسور علی اکبر جلالی و همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

مرتضی موسی خانی رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران در سخنانی در مراسم اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران2013 گفت: بدون شک برگزیدگان این مسابقات جزو نخبگان کشور هستند و در نوآوری و ارائه ایده های نو سهم بسزایی دارند بنابراین به عنوان نخبه باید مورد تقدیر و قدردانی قرار گیرند و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در بازدیدی که از نمایشگاه داشت قول مساعد داد تا نتایج در بنیاد مورد بررسی قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی مبلغ 3 هزار میلیارد تومان برای صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از شرکت های دانش بنیان اختصاص دادند و آیین نامه اجرایی تصویب و به دانشگاهها ابلاغ شده است و علاوه بر این با مساعدت 4 میلیارد تومانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار است تا پایان سال جاری 200 شرکت دانش بنیان در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد سراسر کشور ایجاد شود که برای آن می توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

موسی خانی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین قرار است تا اردیبهشت ماه 20 شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راه اندازی شود.

برچسب ها: ربات ، نخبگان ، روبوکاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.