مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: به منظور تشکیل تعاونی، متقاضیان می توانند درخواست های خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی تشکیل تعاونی ها ارایه دهند.

احمد مصطفی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: درخواست های مردمی در راستای تشکیل تعاونی ها تنها از طریق ثبت در سامانه الکترونیکی تشکیل تعاونی ها به آدرس mcis .gov .ir صورت می گیرد.
متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات کافی را در این خصوص بدست آورند.
وی افزود: اجرای مراحل تشکیل تعاونی ها در این سامانه جهت به روز رسانی اطلاعات تعاونی های تازه تأسیس استان تهران در سامانه های آماری این اداره کل و به منظور استخراج و شناسایی نقاط قوت و ضعف در راستای تحقق امور مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیر کل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به برخی نکات مهم در هنگام ثبت شرکت تعاونی در سامانه مذکور خاطر نشان کرد: از جمله موا‌ردی که به هنگام ثبت شرکت در سامانه مذکور باید مورد توجه قرار گیرد شامل بررسی درخواستها جهت کاهش زمان تأخیر در رسیدگی کارشناسان، بررسی ثبت و صحت اطلاعات ورودی برای درخواستها و تکمیل مراحل اجرایی پروسه تشکیل تعاونی در سامانه است.
گفتنی است : پیگیری ورود اطلاعات برای تمامی درخواستها، بررسی وضعیت درخواستها و اتخاذ تصمیم برای هر درخواست و پیگیری ورود اطلاعات از درخواست کنند‌گان در مراحل قبلی از دیگر موار‌دی است که باید مورد توجه قرار گیرد./ ل
برچسب ها: تعاونی ، اطلاعات ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
آیا نقل و انتقال سهام شرکت نباید در ثبت شرکتها انجام شود
آخرین اخبار