رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع بدلیجات قاچاق چینی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت به کشف محموله بدلیجات قاچاق اشاره کرد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به توقیف خودروی شوتی حامل بدلیجات قاچاق در محدوده اتوبان خلیج فارس شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس محدوده اتوبان خلیج فارس در حال انتقال بار قاچاق است که توسط مامورین رویت شد و نهایتاً خودروی مذکور را متوقف کردند. 

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستان‌های غربی به مقصد تهران کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل مقدار ۳۰۵ کیلوگرم انواع بدلیجات شامل النگو، انگشتر و گوشواره و ... ساخت کشور چین بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
جالبه واسه سیصد میلیون تومان بدلیجات پلیس جانفشانی میکند؟ امایکهفته است سارق میلیاردی تلفنهای همراه مشترکان بانکها هنوز دستگیرنشده؟ ضمنا مگر بدلیجات یک زمانی ازهندوستان وارد میشد عینهو طلاونقره واقعی،، حالا ازچین وارد میشود کانتیر کانتینر کشتی،،، قضیه این شوتی بدبخت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
واه بدلیجات قاچاقش کجا بود
آخرین اخبار