رئیس سازمان داوطلبان از مشارکت نقدی ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی هموطنان ایرانی در سومین پویش مرهم زائر جمعیت هلال احمر خبر داد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان گفت: سومین پویش ملی «مرهم زائر» با هدف تأمین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت محور و بشردوستانه جمعیت هلال احمر، از محل مشارکت‌های مردمی، خیرین و حامیان، از ابتدای ماه محرم امسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

سلیمی افزود: همکاری آحاد مردم و خیرین با پویش مرهم زائر ۳ از طریق مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی است و در همین راستا، از ابتدای پویش تا کنون هموطنان نوع دوست ایرانی ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این پویش کمک نقدی کرده‌اند.

وی مشارکت غیر نقدی مردم در این پویش را نیز شامل اهدای داروهای سالم و مازاد بر مصرف خانگی به شعب، خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور اعلام کرد و یادآور شد: بخش قابل توجهی از داروهای اهدایی به جمعیت هلال احمر استان‌ها از طریق موکب‌های خدمت رسانی به زائرین اربعین، به کشور عراق ارسال شده است و بخش دیگری از این داروها در دیگر رویدادهای بشردوستانه مانند کاروان‌های سلامت در مناطق محروم و کم‌برخوردار و نیز مراسم‌های دهه آخر صفر استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان یادآور شد: شرایط داروهای اهدایی نیز مطابق با بخشنامه پویش مرهم زائر ۳ اعلام و ابلاغ شده است که مبتنی بر آن، داروها باید با بسته بندی مناسب و ترجیحاً با بسته بندی اولیه کارخانه باشد، داروهای یخچالی و داروهای دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل ها به صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

سلیمی در پایان در خصوص نحوه مشارکت نقدی هموطنان در پویش "مرهم زائر ۳" نیز گفت: عموم هموطنان و خیرین و حامیان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳، کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار