فیلم "رژیم طلایی" به دلیل قرارگیری در ژانر پویا، نمره قبولی نمی‌گیرد.

حمید سلیمی، منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم "حوض نقاشی" یک  ملودرام خانوادگی است که به دلیل وجود فضای تلخ در آن مناسب اکران نوروزی نبود.


وی افزود: این فیلم به رغم کارگردانی و فیلم نامه خوبی به دلیل زمان نامناسب آن برای اکران و قرارگیری در کنار فیلمی چون "رسوایی" قادر به دیده شدن نیست.
وی عنوان کرد: حوزه هنری با وجود برخورداری از سینماهای زیاد زمان مناسبی را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.
سلیمی بیان کرد: فیلم "قاعده تصادف" به عنوان یکی از سه فیلم برتر جشنواره و سال نیز زمان مناسبی را برای اکران انتخاب نکرده است البته به دلیل تعلق این فیلم به بخش خصوصی شاید شانس بهتری نداشته است.


وی افزود: این فیلم به دلیل انعکاس موضوعات و دغدغه های نسل چهارم یکی از سه فیلم برتر سال است و در صورت تماشای این فیلم به صورت گروه های دانشجویی توسط جوانان تاثیر بیشتری خواهد داشت.
این منتقد بیان کرد: فیلم "تهران 1500" به عنوان اولین انیمیشن به هر حال مانند تمامی اولین ها دچار مشکلاتی به خصوص از نظر فیلمنامه است و مخاطب را اقناع نمی‌کند.
وی عنوان کرد: با همه این تفاسیر فیلم "تهران 1500" به دلیل برخورداری از فضای آشنا بهترین گزینه برای اکران نوروزی است و با حال و هوای مردم سازگاری دارد.
سلیمی اظهار داشت: فیلم "رژیم طلایی" با قرار گیری در ژانر پویا فیلم مطابق دیگر ساخته های فرحبخش در ژانر خود حرفی برای گفتن ندارد که البته در این میان فیلم "خصوصی" از استثناهای اوست.
وی گفت: اسم فیلم "رژیم طلایی" نیز پس زننده است و در کل نمره من به ای فیلم نمره 9 است و نمره قبولی به آن نمی دهم.
سلیمی بیان کرد: تمامی فیلم های فرحبخش چنین ویژگی هایی دارند و بعد از مدتی اندک مثلا بعد از 2 ما ه به فراموشی سپرده می شوند.
وی بیان کرد: البته نکته قابل توجه این است که اکران نوروزی بعد از اتمام تعطیلات نوروز، و تبلیغات دهان به دهان مردم شکل واقعی تری به خود می گیرد.
برچسب ها: سلیمی ، رژیم طلایی ، پویا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار