به رغم تلاش دفاتر خدمات مسافرتی در حوزه بازاریابی معرفی هر چه بهتر ظرفیت های موجود در کشور است ولی در غفلت مسئولان تبلیغات و اطلاع رسانی هنوز به خارج از مرزهای کشور نرسیده است.

حامد واحدی اردکانی از فعالان شرکت های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه گردشگری موثرترین عامل توسعه صادرات است گفت: گردشگری و سفر، بخش مهمی از اقتصادی جهانی بخصوص اقتصاد کشور های در حال توسعه است
وي افزود: این صنعت به مانند مجموعه ای از صنایع، نیروی محرکه ای فراهم می سازد که حتی چرخ صنایع حیاتی دیگر شتاب بیشتری بخشیده و راه توسعه ملی و منطقه ای را هموار می نماید.
وی ادامه داد: گردشگری زمینه ساز آشنایی با عرصه های گوناگون فعالیت های اقتصادی و فرهنگی یک کشور و موثر ترین عامل توسعه صادرات بوده و بدون شک گشترش این صنعت یکی از راه های جذب سرمایه گذاری های خارجی می باشد.
واحدی اردکانی تصریح کرد: کشور ما از این قاعده مستثنی نیست و امکانات بالقوه ایران در ایجاد یک قطب گردشگری از هر نظر قابل اتکاست.
اين فعال شرکت های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، اظهار داشت: وجود آثار تاریخی و جاذبه های طبیع در کشور قابلیت شگرفی است که می تواند ایران را به یکی از قطب های موفق گردشگری جهان تبدیل کند ولی متاسفانه فضا سازی موثری در جهت معرفی این قابلیت ها و ظرفیت ها صورت نپذیرفته است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در دنیا شاهدیم که کشورهای کوچک، تبلیغات بزرگی می شود در حالی که جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این کشور ها در مقایسه با ایران در حداقل ممکن قرار دارد.
وی ادامه داد: شرکت های مسافرتی و خدمات گردشگری نقش موثری در تسریع روند رو به رشد صنعت گردشگری دارند و تلاش دفاتر خدمات مسافرتی در حوزه بازاریابی معرفی هر چه بهتر  ظرفیت های موجود در کشور است ولی در غفلت مسئولان تبلیغات و اطلاع رسانی هنوز به خارج از مرزهای کشور نرسیده است./س
برچسب ها: خدمات ، مسافرتی ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار