میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در طرح نوروزی به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدحسن جبلی جوان، با اشاره به آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش برای تعطیلات نوروز گفت: وظیفه ما ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است. با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم سفر‌ها در این ایام، نمایندگی‌های سایپا به همراه تیم‌های امدادی و پایگاه‌های ثابت و سیار، خدمات مورد نیاز را به مسافران ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده‌شده برای ارائه خدمات جامع و کامل افزود: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین قطعات یدکی انجام شده است. در صورت نیاز، قطعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهند شد.

جبلی جوان همچنین از فعالیت گسترده ۴۳۰ ناوگان امدادی در قالب پایگاه‌های روزانه، شبانه و سیار خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی، سرویس‌های ادواری، نصب آپشن، خدمات تعمیرگاهی سبک و سایر خدمات خودرو در محل، بخشی از امکاناتی است که در این طرح ویژه به مشتریان ارائه خواهد شد.

نظارت دقیق و کاهش زمان انتظار مشتریان

مدیرعامل شرکت سایپایدک با تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات، از نظارت مستمر بر عملکرد تیم‌های امدادی خبر داد و گفت: در تمام روز‌های اجرای طرح، تیم‌های نظارت و بازرسی بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند کرد. همچنین، تمامی ناوگان امداد خودرو مجهز به سیستم ردیاب (AVL) هستند که امکان کنترل لحظه‌ای آنها را از طریق مرکز تماس فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تسریع ارائه خدمات امدادی افزود: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در طرح نوروزی به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش یافته است. همکاران ما در مرکز تماس امداد خودرو به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار