معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 18 هزار دانش آموز تحت آموزش ترافیک قرار گرفته اند.

اسفراینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  از ابتدای سال بیش از 18 هزار دانش آموز طی 3 دوره آموزشی به مدت 9 ساعت تحت آموزش قرار گرفتند.
وی افزود: آموزشهای بوستان ترافیک در 2 بخش از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا بوستان ترافیک به صورت آموزش غیر مستقیم و با استفاده از  تکنیک های هنر و خلاقیت در قالب یک برنامه 5 ساله اجرا می شود که برای هر دانش آموز طی این مدت 54 ساعت آموزش در نظر گرفته شده است. 
وی ادامه داد: هفته گذشته هم با اتمام دوره های آموزشی در هر پایه به 6 دانش آموز به طور نهادین گواهینامه پایان دوره اعطا شد. 
اسفراینی با اشاره به آمادگی این معاونت در آستانه سال نو اظهار داشت: اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه شهید کریمی و خیابان  فدائیان اسلام، مناسب سازی 100 سرپناه ایستگاه اتوبوس، 5 کیلومتر خط کشی محوری، خط کشی یک هزار و 500 بلوک را می توان از جمله اقدامات این معاونت بر شمرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 در پایان با اشاره به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید حجم تردد شهروندان افزایش یافته و به همین منظور در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، زائران و میهمانان نوروزی 10 دستگاه اتوبوس به صورت ویژه و 40 دستگاه ون به ناوگان اضافه شده و همچنین ناوگان تاکسیرانی به صورت ویژه به شهروندان خدمات رسانی می کنند این در حالیست طی ایام نوروز گشت های بازرسی در پایانه ها حضور دارند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود./ف
برچسب ها: آموزش ، پارک ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار