ورود زنان به سالمندی با تغییرهای جسمی و هورمونی بسیاری همراه است.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران به نقل زا دیلی فیل، هر زنی در سنین بالای 65 باید حتما تست سنجش تراکم استخوان انجام دهد اما زنانی که در معرض ریسک پوکی استخوان هستند باید زودتر سراغ این تست بروند.
 
بررسی ها نشان می دهند ؛هر چه قدر زنان بیشتر مراقب سلامت خود باشند ورود آرام تر و سالم تری به دوران پختگی و جا افتادگی خواهند داشت.
 
با پزشکتان درباره سلامت استخوان های خود و اینکه آیا نیاز به انجام تست بخش تراکم استخوان دارید یا نه حتما باید مشورت کنید، این تست به شما کمک می کند تا از سلامت استخوان های خود مطمئن شوید و بدانید استخوان هایتان تا چه اندازه محکم و قوی هستند.
 
برای داشتن یک برنامه منظم و سالم جهت کنترل وزن باید حتما با پزشک مشورت کنید فعالیت فیزیکی منظم، ماهیچه های شما را قوی می کند این کار باعث کنترل تعادل بدن نیز می شود انجام روش های مختلف تن آرامی و ماساژ هم برای حفظ روحیه و سلامت جسم تان موثر است.
 
از پزشکتان حتما بخواهید درباره عوارض داروهایی که مصرف می کنید برایتان توضیح دهید اگر هم خودتان متوجه تغییری در پوست، وزن یا روحیه خود شدید حتما پزشک خود را مطلع کنید.
 
گاهی افراد خودشان برای گرفتن دارو اصرار می کنند. در مواقعی که مشکل جسمی شما با یک تغییر در رژیم و پرهیز غذایی و انجام نرمش حل می شود برای خوردن دارو اصرار نکنید. /ع2
 

برچسب ها: پزشک ، سلامت ، سالمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار