بر اساس گزارشات وبسایت سام موبایل، تصویر و مشخصات تقریبا کاملی از Galaxy S IV منتشر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سال گذشته در ماه مارس میلادی شرکت سامسونگ  Galaxy S III را معرفی نمود، اما امسال قصد دارد پرچم دار جدید خود را دو ماه زود تر و در ماه مارس ارائه کند، که شاید علت این امر از بین رفتن بعد تبلیغاتی و رسانه ای  محصول جدید HTC یعنی One باشد. این محصول نیز مانند دیگر اسمارت فون ها شایعات زیادی را تا زمان عرضه در پیرامون خواهد داشت. در آخرین شایعات مطرح شده تصویر و مشخصات کاملی از این محصول ارائه شده است، که باید برای تشخیص درست یا نادارست بودن آن تا زمان عرضه صبر کنیم.

 بر اساس گزارشات  وبسایت سام موبایل، تصویر و مشخصات تقریبا کاملی از Galaxy S IV منتشر شده است، که می تواند مشخصات نهایی این اسمارت فون باشد. اما نکته ی جالبی که در مورد S IV وجود دارد، اعلام نام سری اسنپ دراگون بعنوان پردازنده مورد استفاده در این اسمارت فون است. طی روزهای گذشته هم خبرهایی منتشر شد که اعلام می کرد پردازنده ی پرچمدار آینده سامسونگ  ساخته کوالکوم می باشد.  این پردازنده 1.9 گیگاهرتزی از سری جدید اسنپ دراگون ۶۰۰ استفاده می کند. این در حالی است که سامسونگ قبلا اعلام کرده بود از پردازنده ای ساخت خود در محصولاتش استفاده خواهد کرد که بدلیل مشکلاتی که سامسونگ با پردازنده جدید خود یعنی اگزینوس داشته این مسئله منتفی می باشد.

بر اساس گفته های سام موبایل، اسمارت فون Galaxy S IV به همراه ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین صفحه نمایش 4.99 اینچی این دستگاه از نوع Full-HD SoLux Display است که به گفته سام موبایل بدلیل وجود مشکلاتی در تولید صفحه نمایش های فول اچ دی آمولد، سامسونگ از این نوع صفحه نمایش بهره می برد.

ابعاد محصول جدید سامسونگ ۱۴۰,۱ در ۷۱,۸ در ۷.۷ میلیمتر و وزن آن ۱۳۸ گرم است. به گفته منابع سامسونگ، این اسمارت فون دارای لبه هایی از آلومینیوم و پشت آن از نوعی پلاستیک ساخته شده است. دوربین گلکسی اس ۴ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.  

مشخصات کلی گلکسی اس ۴ را در ادامه ملاحظه می کنید: 
Full-HD SoLux Display
Snapdragon 600 1.9 Ghz
2 GB RAM
16, 32 or 64 GB
13 Megapixel
140,1 x 71,8 x 7.7mm
138 gram
Home button with touch buttons
Plastic back with aluminium sides
Removable battery
Black / White

برچسب ها: سامسونگ ، گلکسی ، galaxy siv ، sumsung
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار