عضو ارشد جريان عمل اسلامي بحرين گفت: گفتگو ميان گروه هاي مخالف و رژيم بحرين شکست خورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ جعفر العلوي درباره ادامه سرکوبگري هاي رژيم آل خليفه در  بحرين گفت: رژيم آل خليفه به کشتار و سرکوب ملت بحرين ادامه مي دهد. وضع برخي از افراد زخمي بسيار وخيم است. نيروهاي امنيتي  با پرتاب گازهاي سمي به منازل مردم و خيابان ها با تظاهرات مسالمت آميز مقابله مي کنند.

 رژيم بر سياست سرکوب خود تاکيد دارد و بايد اين خشونت ها را محکوم کرد. رژيم بحرين که نيروهاي مزدور را از خارج وارد بحرين کرد تا تظاهرات مردمي را سرکوب کند، مسئول اوضاع جاري در کشوراست. رژيم ظالمانه بحرين احترامي براي حقوق و نواميس مردم قائل نيست. بحريني ها حق دارند که تظاهرات کرده و از حقوق خود دفاع کنند.

اين رژيم مدعي گفتگو با گروه هاي مخالف بوده ولي اين گفتگوها به دليل ماهيت رژيم آل خليفه شکست خورده است. درگيري هاي کنوني ميان ملت بحرين با رژيم ظالمي بوده که خود را بر بخش هاي مختلف ملت بحرين تحميل کرده است. شمار زيادي از ملت بحرين به دليل شرکت در تظاهرات از مشاغل خود اخراج شده اند.

وي افزود: رژيم براي وقت کشي وارد گفتگو با مخالفان مي شود و مي خواهد اين مسئله را براي جهان نشان دهد که بر گفتگو جهت حل و فصل بحران تاکيد دارد. مردم بحرين در اين قيام خواهان استقرار نظام دموکراتيک و منتخب هستند تا امنيت و آينده آنان تامين شود.



                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: بحرین ، فعال ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار