سخنگوي كميسيون اقتصادي با اشاره به حضور وزير اقتصاد در كميسيون اقتصادي و پاسخ به سوال نمايندگان گفت: تعدادي از نمايندگان از پاسخ حسيني قانع نشدند و سوال آنان در صحن علني مطرح مي شود.

محمد علیپور نماينده ماكو و چالدران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته (سه شنيه) كميسيون گفت: طبق دستور وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه عصر حاضر شد تا به سوالات 16 نفر از نمایندگان پاسخ دهد.

وي در ادامه با بيان اينكه حجم سوالات مطرح شده بالا بوده است به تعدادي از اين سوالات اشاره كرد و افزود: تفاوت نرخ تسهیلات اعطا شده به مسکن مهر، عدم پرداخت حقوق ارزی دریانوردان، علت عدم تأمین ارزی دارو و تجهیزات پزشکی، علت عدم شرکت وزیر در جلسات شورای گفتگو، درخواست ایجاد سرپرستی بانکهای دولتی در استان تهران، مجوز و منابع تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن مهر و ... از جمله سوالات نمايندگان از وزير اقتصاد بود.

سخنگوي كميسيون اقتصادي با اشاره به نمايندگاني كه از پاسخ وزير قانع نشدند، خاطرنشان كرد: امیرحسین قاضی‌زاده، سید ناصر موسوی لارگانی و مهناز بهمنی از پاسخ وزیر قانع نشدند و سؤال آنان در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار