هنری کیسنجر از نطریه پردازان صهیونیسم و 16 پژوهشگاه آمریکایی در موضعی بی سابقه بدون توجه به آینده و منافع رژیم صهیونیستی این رژیم را رو به نابودی دانسته و به مسئولین آمریکا پیشنهاد کرده به خاطر ملت از حمایت اسرائیل دست برداشته و دست دوستی خود را به سوی کشورهای اسلامی دراز کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سمانیوز، پیشتر نیز رئیس جمهور ایران "محمود احمدی نژاد" با جسارت تمام از عالم بدون اسرائیل سخن گفته بود اما جامعه بین الملل این اظهارات را به جرأت شخصی وی تفسیر کردند اما امروزه نظریه پردازان صهیونیسم و مؤسسات حامی رژیم صهیونیستی نیز از نابودی این رژیم حرف می زنند.

"هنری کیسنجر" و 16 مؤسسه پژوهشی آمریکا (Intelligence Agencies) متفق القول اذعان داشتند که با توجه به شرایط موجود باید گفت: در آینده ای نزدیک دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

روزنامه "نیویورک پست" با نقل حرف به حرف اظهارات کیسنجر نوشت: "تا ده سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت".

البته این روزنامه سه امر محال را به گفته کیسنجر ضمیمه کرد که خود دلیلی بر درستی اذعان وی است:

 1. اگر می شد به جای میلیون ها دلار، تريلیون ها دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرد و تمام نیروی نظامی آمریکا را به آن داد

2. اگر به جای اوباما، میت رامنی انتخاب می شد

3. اگر امکان و توان حمله مستقیم به ایران را داشتیم.

نیویورک تایمز با محال خواندن هر سه مورد بر زوال رژیم صهیونیستی مهر صحه گذارده و با ساده ترین شیوه ممکن اظهار داشت که "در سال 2022 اسرائیل وجود نخواهد داشت".

16 مؤسسه پژوهشی آمریکا با انجام تحقیقاتی گسترده و ارائه تحلیلی 82 صفحه ضمن تایید اظهارات کیسنجر سال نابودی رژیم صهیونیستی را نیز 2022 تخمین زدند.

در بخش هایی از تحلیل مذکور اینگونه آمده است که:

70000 شهرک نشین اسرائیلی در سرزمین های اشغالی 1967 و به شکل غیر قانونی ساکن هستند و تمام دنیا می دانند که این سرزمین ها به دست رژیم صهیونیستی غصب شده و در نهایت باید به صاحب آن یعنی فلسطین باز پس داده شود. اما رژیم صهیونیستی از تحویل مسالمت آمیز سرزمین های اشغالی سرباز می زند و کشورهای دنیا نیز دیر یا زود مخالفت خود نسبت به این ظلم را علنی خواهند کرد و به این ترتیب اسرائیلی های ساکن در مناطق غصبی دیگر وجود نخواهند داشت، در واقع رژیم صهیونیستی امروز شبیه به آفریقای جنوبی اواخر 1980 است.

رژیم صهیونیستی که سرکردگی آن را حزب "لیکود" بر عهده دارد از نظر مؤسسات فکری و پژوهشی آمریکا نیز رژیمی حامی اشغالگری و خشونت است. وحشی گری و نژاد پرستی شهرک نشینان مورد تایید این رژیم است در حالی که یک چنین اقدامات وحشیانه و غیر انسانی مورد تایید ارزش های مردم آمریکا نیست (لذا رژیم صهیونیستی از سوی مردم آمریکا نیز طرد خواهد شد).
حقیقت دیگر این است که رژیم صهیونیستی نمی تواند در مقابل کشورهای حامی فلسطین، موج بیداری اسلامی در منطقه، و همچنین جمهوری اسلامی ایران مقاومت چندانی از خود نشان دهد و به زودی از پای در خواهد آمد.

مؤسسات مذکور در تحلیل و گزارش خود افزودند:
در گذشته غالب حکومت های منطقه دیکتاتوری بود و همین امر برای رژیم صهیونیستی یک دریچه اطمینان به حساب می آمد. اما با انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 1979 و سقوط شاهی که دوست و مؤید رژیم صهیونیستی بود و تشکیل دولت دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری کلید خورد، و با بروز احساس و تفکر مردمی در قبال اسرائیل مشخص شد که این رژیم در چشم مردم چقدر منفور است. با سقوط سایر دیکتاتورهایی که یا طرفدار رژیم صهیونیستی بوده و یا حد اقل با آن مدارا می کردند موج اعتراضات مردمی نسبت به اقدامات این رژیم شدت گرفته و در واقع با پیشرفت منطقه به سمت دموکراسی اسلامی دایره مریدان صهیونیسم تنگتر و تنگتر شده و می شود.

با توجه به حقیقت های مذکور ایالات متحده آمریکا نیز نمی تواند و نباید بیش از این کمک های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی ارائه دهد، آمریکا نمی تواند به خاطر اسرائیل در برابر اراده ملت ها بایستد، این کشور بیش از هر چیزی باید به فکر مصالح ملت خود باشد و در همین راستا باید از میزان حمایت خود از رژیم صهیونیستی کاسته و دست دوستی و همکاری خود را به سوی 57 کشور اسلامی دراز کند.

نکته قابل توجه اینکه هنری کیسنجر یهودی الاصل و 16 مؤسسه پژوهشی آمریکا در موضع گیری ای بی سابقه اصلا به آینده و سرنوشت و منافع رژیم صهیونیستی توجهی نکرده و صرفا در مورد مصالح ملت آمریکا سخن گفته اند و راه آن را دست کشیدن از حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی و ایجاد ارتباط دوستانه با کشورهای اسلامی دانسته اند.

برچسب ها: کیسینجر ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار