هر چند تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال غرب آسیا کم هستند اما تمام تیم ها با قدرت کامل در بازی ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که تیم ملی بسکتبال کشورمان از امروز تمرینات خود را برای مسابقات غرب آسیا آغاز کرد، تیم ملی لبنان هم از چهار روز قبل با تعیین 12 بازیکن نهایی وارد اردو در استادیوم  شامپویل شد.

طبق تصمیم قصان سرکیس سرمربی لبنان رود ریگه آکی به خاطر عدم آمادگی از ترکیب تیم خط خورده و احمد ابراهیم به خاطر مشکلات انضباطی و مشکل با مربی تیم خود در تیم الریاضی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.

ریشاون تری بازیکن آمریکایی لبنان نیز به تازگی ملیت لبنانی گرفته است.

علی محمود، محمد ابراهیم، حسین الخطیب، جین عبدالنور، امین صعود، مازن نیمنه، فادی الخطیب، علی کنعان، روی ساماها، باسل باوجی، ندیم هاوی و ریشاون تری ترکیب تیم لبنان را در غرب آسیا تشکیل می دهند.

فادی الخطیب ستاره لبنانی هم به عنوان کاپیتان لبنان به ایران سفر می کند.

* زید الخالص و داگلاس غایبان اردن

تیم ملی اردن هم با تنها دو غایب در مسابقات بسکتبال غرب آسیا شرکت می کند.

سم داگلاس و زیدالخاص دو بازیکن اصلی اردن به خاطر بازی در لیگ چین امکان همراهی تیمشان را در این دیدار ندارند.

وسام آل سوس، محمود عابدین، فدال انجار، رشیم رایت، موسی ال اوادی، محمد حمدن، احمد حمارشه، خلدون ابورقیه، علی جمال، احمد الدوری، آیمن ایدایس، عبدالله ابوکورا و محمد شاهر بازیکنان دعوت شده به اردوهای نهایی اردن هستند که یک نفر از بین این بازیکنان تا زمان سفر به ایران خط می خورند.

مسابقات بسکتبال غرب آسیا از 19 تا 21 بهمن در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می شود./مح 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار