نمایش «دره گل زرد» کار مهدی حاصلپور که به بخشی از زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی اختصاص دارد،با یک روز تمدید امروز چهارشنبه نیز همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستادخبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش «دره گل زرد» به درخواست گروه نمایش با یک روز تمدید از سوی ستاد جشنواره فجر امروز چهارشنبه (11بهمن) نیز در دو نوبت  17 و 19 در تالار هنر اجرا می شود.
قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی شب گذشته سه شنبه (10بهمن) پس از تماشای نمایش «دره گل زرد» از کارگردان و و گروه اجرایی تقدیر و اظهار امیدواری کردند که در آینده اجراهای دیگری را از این گروه  شاهد باشیم.  
همچنین حفیظ الهی رفیعی، مدیر انجمن انقلاب و دفاع مقدس و مشاور مذهبی نمایش با توجه به اهمیت جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویدادتئاتری کشور، لازمه تولید چنین آثاری با مضمون انقلاب اسلامی و روحانیت برای انتقال مفاهیم انقلابی و اسلامی  به نسل جدید را بسیار حیاتی و واجب دانستند.
 بهمن عباسپور، کیومرث قنبری آذر، حامد دولت آبادی، مجتبی بتوندی، مهسا ایرج پور واحسان یگانگی بازیگران نمایشند.
مشاور کارگردان دکتر مهدی حامدسقایان، مشاور تاریخی و مذهبی حفیظ الله رفیعی، مدیرتولید علی شعبانی، مدیرصحنه محسن روشنی، آهنگسازسیدوحید اولیایی، طراح لباس آلما گشتاسب و طراح صحنه و نورسیدمرتضی میرمنتظمی است.
نمایش «دره گل زرد» 9 و 10 بهمن در نوبت 17 و 19 میزبان تماشاگران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود./ي2
برچسب ها: نمایش ، دره ، گل زرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار