امير رحماني توليد کننده ظروف چيني و صادرکننده نمونه کشور در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: امروزه صنعت چيني ايراني يکي از پايه هاي مهم صادرات کشور شده است.
وي گفت: سالانه توليد اين محصول در کشور به 10000تن مي رسد.
سبکي،
استقامت، مقاومت در برابر شک هاي حرارتي، شفافيت و نورگذري عالي، ثابت
ماندن طرح و نقشه پس از شستشو و قابليت استفاده در ماکروفر از ويژگي هاي
بارز چيني ايراني است.
اين توليد کننده تنوع در رنگ و مدل را در
بازاريابي اين محصول موثر دانست و گفت: درحال حاضر چيني ايراني
توانستهسليقه مصرف کننده خود را در اکثر فرهنگها راضي کند که براي موفقيت
در اين مورد نيازمند کارشناسان بازارياب هستيم.
رحماني در پايان گفت:
قيمت چيني ايراني يک چهارم معادل خارجي است ولي اين صنعت براي احترام به
مشتري نيازمند بسته بندي استاندارد تبليغات مفيد و بازاريابي اصولي است./ع