زيبايي چيني ايراني باعث شده تا اين محصول رقيبي سرسخت براي ديگر کشورها در اين عرصه باشد.

امير رحماني توليد کننده ظروف چيني و صادرکننده نمونه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: امروزه صنعت چيني ايراني يکي از پايه هاي مهم صادرات کشور شده است.
وي گفت: سالانه توليد اين محصول در کشور به 10000تن مي رسد.
سبکي، استقامت، مقاومت در برابر شک هاي حرارتي، شفافيت و نورگذري عالي، ثابت ماندن طرح و نقشه پس از شستشو و قابليت استفاده در ماکروفر از ويژگي هاي بارز چيني ايراني است.
اين توليد کننده تنوع در رنگ و مدل را در بازاريابي اين محصول موثر دانست و گفت: درحال حاضر چيني ايراني توانستهسليقه مصرف کننده خود را در اکثر فرهنگها راضي کند که براي موفقيت در اين مورد نيازمند کارشناسان بازارياب هستيم.
رحماني در پايان گفت: قيمت چيني ايراني يک چهارم معادل خارجي است ولي اين صنعت براي احترام به مشتري نيازمند بسته بندي استاندارد تبليغات مفيد و بازاريابي اصولي است./ع

برچسب ها: چینی ، ایران ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار