علیرضا حجازیان گفت: به دلیل اينکه در تهران مکان مناسب برای اسکان بازیکنان نداریم مسابقات بانوان را در یزد برگزار می کنیم

مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تهران برای برگزاری رقابتهای آزاد جا ندارد به همین علت و با وجود برخی حاشیه هایی که درباره مکان برگزاری رقابتهای آزاد و رده بندی بانوان به وجود آمده است ما یزد را برای میزبانی انتخاب کرده ایم.

وی تصریح کرد: هیچ تبعیضی بین شهرهای مختلف ایران نبوده است و یزد هم مانند سایر استانها کاندید بود که ما آن را انتخاب کردیم.

حجازیان درباره علت انتخاب این شهر گفت: از آن جا که در این مسابقات 70 یا 80 نفر شرکت می کنند مجبور شدیم در شهری غیر از تهران مسابقه را بگذاریم ضمن این که نیمه دوم سال است و باید رقابتها در مکان گرمسیری باشد که از نظر آب و هوا هم مشکلی نداشته باشیم، یزد از آن جا که مرکز ایران است و شرایط رسیدگی به این شهر هم آسانتر است آن را برای میزبانی رقابتهای آزاد و رده بندی انتخاب کردیم.

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس روی میز نیز در خصوص مسابقات آزاد و رده بندی بانوان توضیح داد: رقابتهای آزاد و رده بندی دسته یک بانوان قرار است در روزهای 4 تا 6 بهمن ماه برگزار شود، این دومین دوره آن است و دور اول این رقابتها در ساوه برگزار شد.

در این دوره و طی مسابقات اپن که چهارم برگزار می شود 6 نفر انتخاب می شوند، این 6 نفر به همراه 10 بازیکنی که دوره قبل در رده بندی دسته یک بودند در مجموع 16 نفر با هم دوباره مسابقه می دهند تا در نهایت تکلیف نفرات اصلی رده بندی مشخص شود.

حجازیان در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان برگزاری این مسابقات را در بدترین زمان ممکن و در هنگام مسابقات پایان ترم دانشجویان دانسته و نسبت به این موضوع اعتراض داشته اند آیا وی با آن ها موافق است یا خیر بیان کرد: با توجه به این که ما رقابتهای لیگ بانوان تنیس روی میز را هم در پیش داریم نمی توانستیم بیش از این برگزاری این مسابقات را به تعویق بیندازیم بانوان مسابقات جهانی را در پیش دارند و ما مجبور هستیم که حداقل تا 15 اسفند تیم بانوان را معرفی کنیم پس فرصتی برای صبر کردن نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر برخی بازیکنان در آن زمان امتحان دانشگاهی دارند مشکلی نیست ما با آنها همکاری لازم را انجام می دهیم و گواهی می دهیم تا امتحان را برایشان دوباره برگزار کنند و من به پینگ پنگ بازان می گویم که نگران این موضوع نباشند.

مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: برگزاری این رقابتها از پیش در تقویم فدراسیون آمده است و در آن ها دخل و تصرفی نکرده ایم.

حجازیان درباره سایر مسابقات پیش روی پینگ پنگ خاطر نشان کرد: رقابتهای اپن جوانان در بخش آقایان هم در همین تاریخ 4 تا 6 بهمن برگزار می شود ، 11 تا 13 بهمن ماه مسابقات آزاد و رده بندی را به میزبانی ساری داریم،‌15 تا 16 بهمن مسابقات دسته یک، 23 تا 24 بهمن پیکارهای دسته برتر آقایان و به ترتیب مسابقه های دیگری که برای پینگ پنگ بازان تدارک دیده ایم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار