تیم‌های فوتبال زیر ۲۳ سال اوکراین و مصر در دومین بازیشان در المپیک ۲۰۲۴ پیروز شدند.

در ادامه دور دوم مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس،   از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های ملی اوکراین و مصر حریفانشان را شکست دادند.

اوکراین موفق شد در شهر سن اتین دو بر یک مراکش را شکست دهد تا وضعیت گروه B مسابقات با چهار تیم سه امتیازی کاملا پیچیده شود. اوکراین در بازی اولش با همین نتیجه از عراق شکست خورده بود و مراکش هم در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های تاریخ المپیک، دو بر یک آرژانتین را شکست داد. مراکش در بازی با آرژانتین هم در دقیقه ۹۰+۱۶ گل تساوی را خورده بود و بعد از اینکه بازی دو ساعت به وقفه افتاد، مشخص شد گل آرژانتین آفساید بوده و پس از دو ساعت مراکش برنده شد. در مسابقه امشب هم مراکش باز هم در لحظات پایانی گل خورد و در دقیقه ۹۸ مغلوب اوکراین شد.

در دیگر بازی این گروه از ساعتی قبل، آرژانتین سه بر یک عراق را شکست داده بود.

در بازی همزمان، مصر با یک گل از سد ازبکستان گذشت. اورونوف ستاره پرسپولیس در این بازی فقط در نیمه نخست برای ازبکستان بازی کرد اما نتوانست مانع حذف زودهنگام تیمش شود.

در دیگر بازی این گروه، از ساعتی قبل، اسپانیا سه بر یک دومنیکن را شکست داده بود تا با شش امتیاز صعودش به دور بعد قطعی شود. مصر هم با چهار امتیاز شانس زیادی برای صعود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار