لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا در سخنانی در جمع نظامیان آمریکایی مستقر در ایتالیا از طرح رئیس جمهور آمریکا در زمینه قانون کنترل اسلحه در این کشور حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ پانتا در جمع یکصد و پنجاه نفر از اعضای گروهان رزمی تیپ هوابرد 173 آمریکا در شهر ویچه‌نزا گفت می توان بدون در خطر قرار دادن متمم دوم قانون اساسی آمریکا که ناظر بر آزادی حمل و استفاده از سلاح است از کودکان آمریکایی در مدارس محافظت به عمل آورد.

وزیر دفاع آمریکا در این شهر شمالی ایتالیا گفت‌:«جز نظامیانی که در میدان نبرد حضور دارند هیچکس به گلوله های ضدزرهی نیازی ندارد. من اصلا نمی توانم این نکته را بفهمم که مردم عادی چه نیازی به سلاح های جنگی دارند.»پانتا که به داشتن زبانی تند و آتشین معروف است گفت برای حفاظت از کودکان آمریکایی می توان کارهایی انجام داد تا اینکه «افراد دیوانه نتوانند با استفاده از این قبیل سلاح ها کودکان را از بین ببرند.»

 در طرح پیشنهادی باراک اوباما برای کنترل سلاح در آمریکا، مواردی همچون ممنوعیت فروش سلاح های جنگی و تایید سابقه افرادی که اقدام به خرید سلاح می کنند وجود دارد.
برچسب ها: آمریکا ، حمایت ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار