نیویورک برای تصویب قانون جدید تشدید محدودیت خرید سلاح در انتظار باراک اوباما نماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بی اف ام تی وی ؛ در نیویورک تدابیر قانونی جدیدی برای مبارزه با حمل سلاح اتخاذ شده است. هدف از این تدابیر جلوگیری از تکرار حوادثی نظیر کشتار مدرسه نیوتان در ایالت کنتیکت است که در ماه گذشته روی داد.

اندرو کومو فرماندار نیویورک پس از امضای قانون تشدید ممنوعیت حمل سلاح های نیمه خودکار و تهاجمی و اجباری شدن بررسی دقیق اطلاعات خریداران سلاح گفت من از این اینکه اهل نیویورک هستم به خود می بالم زیرا نیویورک به این شرایط واکنش نشان داد. بله ما شاهد تراژدی ها و مرگ بیگناهان بسیاری بودیم. این غم انگیز است که برای تصویب شدن چنین قانونی باید چنین تراژدی هایی رخ دهد. اما دست کم ما از اشتباهات گذشته درس گرفتیم.

یک ماه پیش در کشتار مدرسه سندی هوک در نیوتان در ایالت کنتیکت بیست و هفت تن کشته شدند که بیست تن آنان کودک بودند.ساکنان نیوتان در مورد این قانون جدید که تنها در یک ایالت به تصویب رسیده است بسیار محتاط هستند.

یکی از ساکنان این شهر می گوید مردم می توانند از مرزهای میان دو ایالت بگذرند و آنچه را که می خواهند بخرند. این قانون تا زمانی که در همه ایالت ها به کارگرفته نشود نفعی ندارد.یکی دیگر از ساکنان می گوید امیدوارم این قانون در همه آمریکا تصویب شود. ببینید در شهر زیبای ما چه حادثه ای رخ داد. من فکر نمی کنم که مردم به سلاح نیازی داشته باشند.پنجاه و پنج درصد مردم آمریکا با اقدامات باراک اوباما رییس جمهور این کشور در مورد اعمال محدودیت برای خرید سلاح های نیمه خودکار موافق هستند.
برچسب ها: نیویورک ، اسلحه ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار