شهردار منطقه 18،از ساماندهی و کاهش بار ترافیکی بزرگراه فتح و لزوم بهره برداری و آماده سازی بلوار 35 متری شهید مهتدی در منطقه 18 خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی بزرگراه فتح،کاهش آلودگی هوا،ایجاد هوای پاک در شهر تهران، در تلاشیم هر چه سریعتر بلوار 35 متری شهید مهتدی در منطقه 18 را آماده سازی و بهره برداری برسانیم.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به ضرورت و اجرای طرح ضربتی احداث و آماده سازی بلوار شهید مهتدی منطقه 18 در کاهش بار ترافیکی بزرگراه فتح،کاهش آلودگی و ایجاد هوای پاک شهر تهران،با فراخوان مدیران و معاونان منطقه 18 این پروژه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
صارمی زاده با اشاره به لزوم توجه به بهره برداری این پروژه در آینده ای نزدیک گفت: جزئیات مختلفی از مراحل آماده سازی بلوار شهید مهتدی (ابراهیم آباد) در طرحی جهادی اعم از تکمیل زیرسازی در حاشیه بلوار،در دستور کار مدیران حوزه ها و دوائر مربوط با تشریح و بر رعایت سه اصل،دقت و صحت تاکیدات فراوانی،قرار گرفت.
صارمی زاده در پایان با اشاره بر طرح های دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: پروژه 400 هکتاری تفرجگاه رود کن با فعالیت بیشتر و مشارکت بخش خصوصی،ضمن عمران و آبادانی بیشتر منطقه 18،کاهش فاصله این بخش از پایتخت با مناطق شمال شهر،از طرح های دیگر شهرداری منطقه 18 است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار