استاندار اردبیل گفت: دهه فجر ظرفیت ممتاز و شاخصی‌ است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به معنای واقعی و در وجه شاخص معرفی کرده و به دنیا اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و اجرایی استان از فرصت دهه فجر در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سرفصل‌ها و عناوین مختلف استفاده کنند و بیش از همیشه همت کنند تا روحیه نشاط و شادابی و امید در جامعه تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: ما با احصای شاخص‌ها و آمار و ارقام به دست آمده در 34 سال گذشته می‌توانیم به صورت مقایسه‌‌ای مردم را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته قرار دهیم و به صورت آمار مقایسه‌ای قبل و بعد از انقلاب را بهتر و شاخص‌ تبیین و تفسیر کنیم.

استاندار اردبیل با محیر‌العقول خواندن این دستاوردها در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، نظامی،‌ فرهنگی و ... یادآور شد: ما اگر تنها در حوزه انتظامی و نظامی وضعیت کشور را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم به خوبی در‌می‌یابیم که قبل از انقلاب ژنرال‌های خارجی با طمطراق و افاده بسیار بالا در این کشور حکمرانی می‌کردند، در حالی که امروز در این سنگر با تکیه بر فرزندان این مرز و بوم توانسته‌ایم به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و امکانات امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی دست پیدا کنیم.

نیکزاد گفت: همین مقایسه را می‌توانیم در سایر حوزه‌ها نیز داشته باشیم تا چهره ممتاز انقلاب اسلامی بیش از گذشته نمایان شده و جلوه‌گری کند.

این مسئول وظیفه مبلغان به ویژه روحانیون را در تبلیغ این دستاوردها بسیار عظیم، سنگین و حساس توصیف کرد و افزود: ما از اعضای کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر قدردان هستیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تدارک برنامه‌های متنوع سعی می‌کنند دهه فجر به عنوان نشانه‌ای از اقتدار و عظمت همیشه جاودانه این ملت در اذهان این ملت و تاریخ این کشور باقی بماند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.