رییس قوه قصاییه گفت: مسائل و موضوعات حوزه‌های قضایی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و اقدامات مقتضی را در جهت رفع آنها به کار خواهیم بست

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز چهارشنبه در بدو ورد به فرودگاه شهرکرد گفت: پس از جمع‌بندی اعلام می شود که چه کارهایی برای رفع مسائل استان چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که در این ایام حزن آل‌الله و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان توفیق پیدا کردیم که در چهارمحال و بختیاری که دیار دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است حضور پیدا کنیم.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اهداف سفر هیات عالی قضایی به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در جلساتی که در مرکز استان و سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت، مسائل و موضوعات حوزه‌های قضایی را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و اقدامات مقتضی را در جهت رفع آنها به کار خواهیم بست؛ همچنین آن دسته از مسائل استان که به طور مستقیم مربوط به قوه قضاییه نیست را در مرکز به دولت و مجلس منتقل خواهیم کرد.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: در پایان سفر و پس از احصای مسائل چهارمحال و بختیاری و جمع‌بندی‌های انجام گرفته، اقدامات در دست اجرا را تشریح خواهیم کرد.

در بدو ورود رییس قوه قضاییه به فرودگاه شهرکرد، محدثه شاهسون فرزند شهید «غلامعلی شاهسون " به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم استانی، ورود رییس قوه قضاییه و هیات همراه را به استان چهارمحال و بختیاری خیرمقدم گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار