نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس از ديدار شانزده نفر از اعضاي مجمع نمايندگان آذربايجان شرقي با رئيس‌جمهور در شب گذشته(يكشنبه) خبر داد.

"غلامحسين شيري علي‌آبادي" نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جزئيات ديدار شب گذشته(يكشنبه) "احمدي‌نژاد" با مجمع نمايندگان استان آذربايجان شرقي گفت: در اين نشست مسائل کلان استان آذربايجان شرقي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: بحث راه‌آهن تبريز- ميانه، دو بانده کردن راه‌آهن تبريز- تهران، اتمام اتوبان هشترود به مراغه و برخي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام در شهرستان‌ها و مرکز استان آذربايجان شرقي، رفع نواقص ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز، تجهيز بيمارستان‌ها و همچنين احداث بيمارستان در مناطقي از آذربايجان شرقي که فاقد بيمارستان است از جمله مباحثي بود که در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

نماينده مردم هشترود و چاراويماق همچنين در پاسخ به اين سوال که در اين نشست موضوع حضور رئيس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه بهارستان نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت يا خير، گفت: اين جلسه، جلسه کاري نمايندگان استان با رئيس جمهور بود و فرصتي نشد تا در خصوص مسائل کلان کشوري  مبحثي مطرح شود.
 
انتهاي پيام/س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار