در ويدئوي جديدي كه در اينترنت منتشر شده نشان مي دهد كه تروريست هاي سوري يك هواپيماي مسافربري در شهر "ديرالزور" سوريه را هدف حمله سنگين نظامي خود قرار داده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، همچنين ويدئوي ديگري كه در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است نشان مي دهد كه فرودگاه شهر تفتناز سوريه هدف حمله تروريست هاي سوري قرار گرفته است. 

همچنين در فيلم هاي ديگري كه از تروريست هاي شهر ديرالزور بدست آمده است اعدام شدن افسران ارتش سوريه توسط تروريست هاي گروه "النصره" وابسته به القاعده نشان داده شده است.  
خبرگزاري دولتي سوريه گزارش داده كه نيروهاي ارتش سوريه موفق شده اند دو تن از تروريست هاي را در شهر ادلب با همكاري ساكنين محلي بازداشت كنند.

روز يكشنبه هفته جاري نيز ارتش سوريه موفق شد شماري از تروريست ها را در شهرهاي درعا، حمص، حماه و دوما به هلاكت رساند. 

سوريه از مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي بوده است. در خشونت و ناآرامي‌هاي اين کشور بسياري از سوري‌ها از جمله تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي و نظامي اين کشور کشته شده‌اند.
 
دولت سوريه مي‌گويد اين ناآرامي‌ها از خارج کشور طراحي و هدايت مي‌شوند و گزارش‌ها نشان از آن دارد که شمار بسيار زيادي از شورشيان درگير با دولت دمشق، اتباع خارجي هستند.
 
برخي از سازمان‌هاي بين ‌المللي حقوق بشر، شورشيان مورد حمايت کشورهاي خارجي در سوريه را به ارتکاب جنايات جنگي متهم کرده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار