معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه بيمه نقش مهم و اساسي در زندگي مردم دارد، گفت: بيمه موجبات آرامش و امنيت آحاد جامعه را فراهم مي‌کند و بايد تلاش کنيم روز به روز به خدمات شرکت‌هاي بيمه افزوده شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي عصر امروز(سه‌شنبه) در جلسه ملاقات مديران عامل شرکت‌هاي بيمه کشور، با اشاره به اينکه هزينه‌هاي بهره‌مندي از خدمات بيمه به گونه‌اي است که گروهي از مردم نمي‌توانند تحت پوشش قرار گيرند، گفت: بايد ترتيبي اتخاذ کنيم که همه مردم به سوي بيمه تمايل پيدا کنند و به تبع آن خدمات شرکت‌هاي بيمه به مردم گسترش پيدا کند.

معاون اول رئيس جمهور افزود: صنعت بيمه در تمام دنيا از اهميت ويژه‌اي برخوردار است اما متاسفانه در کشور ما آن طور که بايد مورد توجه قرار نگرفته که بايد براي جبران اين کمبود، با رفع موانع و مشکلات، سرعت گسترش صنعت بيمه در کشور را افزايش داده و اطمينان و آسودگي خاطر مردم را افزايش دهيم.

رحيمي با اشاره به برخي مشکلات همچون پرداخت عوارض، بالا رفتن مبلغ ديه و عدم توانايي مالي بخشي از مردم براي استفاده از بيمه شخص ثالث، تصريح کرد: بايد جلساتي با حضور وزرا و مسوولين مربوطه برگزار و ضمن اصلاح برخي آيين نامه‌ها، راهکارهاي رفع مشکلات و گسترش صنعت بيمه را بررسي کنيم تا هرچه سريعتر شاهد رشد چشمگير استقبال مردم از اين صنعت مهم باشيم.

در اين جلسه رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران گزارشي از فعاليت شرکت‌هاي بيمه و عملکرد صندوق تامين خسارات ارائه و در خصوص اقدامات صورت گرفته در بيمه مرکزي طي يک سال اخير به بيان توضيحاتي پرداخت.

وي همچنين خواستار کاهش عوارض پرداختي از سوي شرکت‌هاي بيمه شد و پيشنهاداتي را در خصوص بيمه شخص ثالث، مشکلات مربوط به ديه و مشکلات پيش روي شرکت‌هاي بيمه مطرح کرد.

در اين نشست همچنين شماري از مديران عامل شرکت‌هاي بيمه کشور ديدگاه‌ها و پيشنهادات خود را براي رفع مشکلات و خدمات‌رساني بيشتر به جامعه بيان کردند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، رئیس جمهور ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار