معاون اجرایی رئیس‌جمهور نکاتی را درباره حوزه مسئولیت خود در سه سال گذشته ارائه کرد.

محسن معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت: در حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد اقداماتی داشتیم، اما سند افتخارآفرین دولت سفر‌های استانی بود که ۴۸ سفر استانی برگزار شد. با دستگاه‌های مختلف و استانداری‌ها جلساتی داشتیم.

منصوری افزود: ۵ هزار و ۴۰۰ مصوبه با ۴۰۰ همت در دور اول سفر‌های استانی و ۲ هزار مصوبه با ۱۸۱ همت در مرحله دوم سفر‌های استانی داشتیم.

وی ادامه داد: در دور اول سفر‌های استانی ۶۰ درصد مصوبات اجرایی شده که بیشترین سهم را سازمان برنامه داشته و نزدیک به ۱۹۰ همت اعتبار به مصوبات سفر‌های استانی تخصیص داده است.

معاون اجرائی شهید رئیسی بیان کرد: بخشی از آن دستاورد‌های عمرانی بوده و بخشی هم ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم بوده است. درباره سرپرستی نهاد ریاست جمهوری هم گزارش مرکز ارتباطات مردمی حاکی از برقراری ۵ میلیون و ۹۴۹ هزار مورد (حدودا ۶ میلیون مورد) از طریق پست و ایمیل و تلفن و حضوری بود.

منصوری افزود: سفر‌های استانی در دولت قبل تقریبا تعطیل بود و امکان ارائه گزارش مقایسه‌ای نیست.۱۳ نهاد زیر نظر نهاد هستند که هر کدام گزارش‌های جداگانه‌ای ارائه داد ه اند. برخی ستاد‌ها هم در دوره شهید رئیسی تشکیل شدند.

وی افزود: از تماس‌های مردمی هزار پرونده در مرکز مبارزه با فساد نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد که بیش از ۵۰۰ پرونده به نتیجه رسید .صندوق کارآفرینی امید بر کارآفرینی اجتماعی متمرکز است که در این ۳ سال رشد بیش از ۳۰۰ درصدی در پرداخت تسهیلات داشتیم.

منصوری افزود: این صندوق ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد یا در حفظ آن نقش مستقیم داشته است. برخی ستادها هم در دوره شهید رئیسی تشکیل شدند. از تماس های مردمی هزار پرونده در مرکز مبارزه با فساد نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد که بیش از ۵۰۰ پرونده به نتیجه رسید.

او بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید بر کارآفرینی اجتماعی متمرکز است که در این ۳ سال رشد بیش از ۳۰۰ درصدی در پرداخت تسهیلات داشتیم. این صندوق ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد یا در حفظ آن نقش مستقیم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار