مربی خراسانی حاضر در رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور اظهار داشت: جودوکاران خراسان رضوی با بیشترین آمار شرکت کننده، 3 مدال طلا، 2 نقره و 8 برنزرا در رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور از آن خود کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسن رجبی در پایان رقابتهای جودو مدعیان کشورکهبا حضور جودوکارانی از سراسر ایران به منظور انتخاب اعضای تیم ملی جودو نوجوانان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، گفت: 50 جودوکار نوجوان از شهرستانهای چناران ، ‌مشهد و نیشابور بیشترین شرکت کنندگان این رقابتها بودند که توانستند 13 مدال رنگارنگ را بدست آورند.

وی که به عنوان مربی جودوکاران چناران به همراه مهدی روحی و حسین ضیایی مربیان باشگاههای آینده داران پارس و قهرمانان ولی عصر مشهد هدایت شاگردان خود را در این رقابتها به عهده داشتند در ادامه عنوان کرد: جعفر فیروز آبادی در وزن 46- کیلوگرم و محسن اقبال در ورن 50- کیلوگرم به همراه علی بزرگوار جودوکار سنگین وزن 100+ کیلوگرم استان خراسان رضوی 3 مدال طلای اوزان خود را در این رقابتها کسب کردند.

وی افزود : جواد حسن پور نیز مدال نقره وزن 50- کیلوگرم را بدست آورد، حسن گروهی و ایمان نادر نژاد نیز با کسب مقام سوم مشترک وزن50- کیلوگرم این رقابتها گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

رجبی در ادامه گفت: نوجوانان خراسان رضوی در وزن 55- کیلوگرم نیز با کسب مدال نقره امید عباسی و مدال برنز آرمین بندار مقام های دوم و سوم رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور را در این وزن بدست آوردند.

مربی جودو خراسان رضوی یادآور شد: محمد شمشیری در وزن 60- کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن 66+کیلوگرم،امیر محمد بابائی در وزن 73- کیلوگرم ، هادی بلوچستانی در وزن 81- کیلوگرم و عارف عباسی جودوکار نوجوان وزن 90- کیلوگرم استان فقط توانستند با کسب مقام سوم مشترک مدال برنز رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور را از آن خود کنند.

رجبی خاطر نشان کرد: نفرات برتر رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور با صلاح دید کمیته فنی فدراسیون جودو و کوراش کشور به اردوی تیم ملی نوجوانان فراخوانده خواهند شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.