عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در شرایط فعلی استیضاح حمیدرضا حاجي‌بابایی یا نباید مطرح مي‌شد و حالا كه مطرح شده – که باید مطرح مي‌شد – باید تا سرانجام دنبال شود.

عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت:‌در حال حاضر 17 امضا جمع‌آوری شده اما ما به عنوان نمايندگان پيگير استيضاح وزير آموزش و پرورش به دنبال امضاکنندگان ثابت‌قدم و مُصر به اين امر هستیم.

وی افزود: در شرایط فعلی استیضاح حمیدرضا حاجي‌بابایی یا نباید مطرح مي‌شد و حالا كه مطرح شده – که باید مطرح مي‌شد – باید تا سرانجام دنبال شود.

طراح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لابی‌گری وزیر آموزش و پرورش قوی است، گفت: البته این مهم نیست، چرا که اگر 10 نماینده ثابت‌‌قدم طرح استيضاح را امضا کنند، قطعا روند تغییر خواهد کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: من با طرح استيضاح حاجي‌بابايي به دنبال تقاضای شخصی یا منطقه‌ای نیستم بلکه حرفم سیاست‌گذاری غلط وزارتخانه آموزش و پرورش است.

گفتنی است؛ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش برای سومین بار بعد از ماجرای مدرسه شین‌آباد پیرانشهر در استان آذربایجان شرقی که بر اثر آن 26 دانش‌آموز دختر ابتدایی دچار سانحه شدند مطرح و توسط برخی از نمایندگان پیگیری می‌شود.

پیش‌ از این در تیرماه سال جاری و یک بار نیز در مجلس هشتم موضوع استیضاح حمیدرضا حاج‌بابایی وزیر آموزش و پرورش مطرح شد که بنا به دلایلی به سرانجام نرسید.

انتهاي‌پبام/س2
برچسب ها: استیضاح ، وزیر ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار