عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از جمع‌آوری حدود ۳۰ امضاء برای استیضاح حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ موسی‌الرضا ثروتی از جمع‌آوری حدود ۳۰ امضاء برای استیضاح حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این طرح در ۱۰ بند تنظیم شده است،که تغییر غیرکارشناسی سیستم آموزشی و اجرای سند تحول بنیادین بدون تأیید مجلس از مهم‌ترین محورهای این طرح است.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم،مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه هم‌اکنون مشکلات و نارسایی ‌های بسیاری در وزارت آموزش و پرورش دیده می‌شود،گفت:به طور حتم بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح استیضاح حاجی ‌بابایی بعد از تعطیلات مجلسپیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر امضای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: برای امضاء این طرح تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مشارکت کرده‌اند،اما بیشتر نمایندگان و اعضای کمیسیون‌های تخصصی دیگر اقدام به امضاء کرده‌اند.

این نماینده مجلس نهم، با اشاره به جلسه هفته گذشته حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان مجلس، یاد‌آور شد: در این جلسه نمایندگانی از تمام کمیسیون‌ها به‌ویژه امضاء کنندگان طرح استیضاح حاضر بودند، که در این نشست حاجی‌بابایی به بررسی مشکلات حوزه آموزش پرداخت.

ثروتی با تأکید بر مهلت یک هفته‌ای مجلس به حاجی‌بابایی برای حل مشکلات حوزه آموزش، تصریح کرد: اگر وزیر آموزش و پرورش در این مدت برای حل مشکلات قدمی بر ندارد، به‌طور حتم استیضاح خود را رقم می‌زند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: استخدام غیرقانونی در وزارت آموزش و پرورش،اجرای بدون پشتوانه نظام ۳-۳-۶،مشکلات معلمان حق‌التدریسی از مهم‌ترین محورهای طرح استیضاح حاجی‌بابایی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.