رئيس مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: تعداد امضاءكنندگان استيضاح وزير ورزش و امور جوانان از حد نصاب كمتر شده و به همين دليل اين استيضاح منتفي است.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (يكشنبه) اعلام كرد كه امضاهاي نمايندگان براي استيضاح وزير ورزش از حدنصاب خارج شده يعني برخي آقايان به هيات رئيسه مراجعه كرده و عنوان نمودند كه به دليل شرايط اقتصادي كشور مي‌خواهند استيضاح را پس بگيرند. تلقي آنها اين است كه شرايط اقتصادي كشور ايجاب مي‌كند كه اين موضوع اولويت‌دار نباشد.

وي افزود: آقاي جهانگيرزاده (عضو هيات رييسه) به من گفت كه استيضاح پس گرفته شده و عدد نداريم، در اين شرايط از لحاظ آيين‌نامه‌اي يك نفر از منتخبان استيضاح‌كننده از بين 10 نفر امضاكننده موجود مي‌تواند پنج دقيقه صحبت كرده و بحث را خاتمه دهد.
لاریجانی:
 تعداد امضا ها به حد نصاب نرسيد

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت امضای 10 نماینده استیضاح انجام مي گرفت اما امضاء ها به حد نصاب نرسيد.به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با توجه به بحث مشکلات پیش آمده در ورزش صبح امروز وزیر ورزش به مجلس فرا خوانده شد تا بحث استیضاح وی مطرح شود.
 لاریجانی در خصوص بحث استیضاح گفت: در صورتیکه 10 نماینده موافقت خود را در خصوص استیضاح اعلام ميکردنداستیضاح در دستور کار قرار مي گرفت و با پس گرفتن تعدادي از امضا ها استيضاح منتفي شد و بحث بودجه دولي بورس و مسائل اقتصادي در دستور کار مجلس قرار گرفت.


علت انصراف از استیضاح رسیدگی به وضعیت اقتصاد کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت بازار ارز گفت: از آنجا که دغدغه نمایندگان پرداختن به مسائل اقتصادی کشور است، بر همین اساس از استیضاح وزیر ورزش و جوانان منصرف شدند.

دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 16 مهر) مجلس شورای اسلامی با اشاره به منصرف شدن برخی از نمایندگان از استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: طی امروز و دیروز صحبت‌هایی را با برخی از نمایندگان داشتم. تعدادی از آنها که از استیضاح وزیر منصرف شده‌اند علت این امر را شرایط اقتصادی مطرح کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به شرایط اقتصادی و وضعیت بازار ارز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بازار ارز مشکلات بسیاری را برای مردم پیش آورده است، لذا به نظر می‌رسد نمایندگان بر همین اساس استیضاح خود را پس گرفته‌اند.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: در این شرایط که پرداختن به مسائل اقتصادی کشور در اولویت قرار دارد صرف‌نظر از استیضاح فرصت و مجال بیشتری را برای رسیدگی به شرایط اقتصادی کشور و بازار ارز در مجلس فراهم می‌کند.


نماینده مجلس:

پیشنهاد رشوه در جودو بدترین اتفاق بود!

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد رشوه در جودو یکی از بدترین اتفاقات ورزش بود. محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: زمانیکه بحث استیضاح مطرح شد کشور با یک همچنین وضعیتی مواجه نبود اما باید این را هم در نظر داشته باشیم و با وجود اینکه بحث اقتصادی یکی از مباحث مهم است اما باید به مسائل ورزشی نیز رسیدگی شود.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر شاهد این هستیم که در رشته جودو آرش میراسماعیلی با حضور در ازبکستان پیشنهاد رشوه می دهد و متأسفانه در حال حاضر یک همچنین اتفاقی در ورزش کشور رخ داده است که در شأن نظام اسلامی نیست و به خاطر یک همچنین اتفاقی بنده اگر به جای عباسی بود از سمت خودم کناره گیری می کردم.وی تصریح کرد: با افتخار این امضاها را پس می گیریم اما عباسی باید در رفتار و عملکردش تجدید نظر کند./با



برچسب ها: مجلس ، ایران ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار