وزیر دفاع مصر سیاستمداران ، اصحاب رسانه ، هنرمندان و ورزشکاران را به گفتگو فراخواند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد وزیر دفاع مصر سیاستمداران ، اصحاب رسانه ، هنرمندان و ورزشکاران را به گفتگو فراخواند.

وزیر دفاع مصر روز سه شنبه همه احزاب و گروههای سیاسی این کشور را به گفتگو برای برون رفت از بحران سیاسی فعلی کشور فراخواند .

 عبد الفتاح السیسی طیف های مختلف مردم مصر از جمله سیاستمداران ، اصحاب رسانه ، هنرمندان و ورزشکاران را به شرکت در گفتگوهای چهارشنبه شب در مقر مرکز دفاع هوایی کشور در حومه شهر نصر در شمال شرق قاهره دعوت کرد .

یک منبع نظامی به خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گفت :« السیسی از رهبران جبهه مخالف نجات ملی کشور از جمله محمد البرادعی ، عمرو موسی ، حمدین صباحی و دیگر شخصیت های مخالف دولت و نیز از حزب ازادی و عدالت شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین و احزاب سلفی مصر خواست در این گفتگوها حضور یابند تا بتوانند به راهکاری منطقی برای پایان دادن به بحران فعلی در کشور دست یابند ».

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره ، وزارت دفاع مصر در حالی همه احزاب سیاسی و طیف های مختلف مردم این کشور را به گفتگو فرا خواند که قاهره و دیگر شهرهای مصر همچنان شاهد تظاهرات مخالفان و موافقان محمد مرسی رئیس جمهور مصر است .

مخالفان مرسی خوهان به تعویق افتادن زمان همه پرسی پیش نویس قانون اساسی و موافقان نیز خواهان برگزاری همه پرسی در موعد تعیین شده ( شنبه آینده) هستند .
برچسب ها: مصر ، مرسی ، مخالفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار