‌جمعي از فعالان، صنعتگران و سرمايه گذاران مستقر در شهركهاي صنعتي استان قم طي حضور در يك دوره آموزشي صنايع كوچك با فنون تخصصي و روز مذاكرات تجاري آشنا شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جعفر فرشچي اظهار داشت: يكي از علوم لازم در بازار تجارت جهاني و داخلي زبان مذاكره و روشهاي آن است كه فعالان بخش توليد و صنعت مي بايست براي پيشرفت خود از آن سود ببرند.
وي افزود: بيشتر مديران موفق و حرفه ايي به اهميت مذاكره و روشهاي تخصصي و علمي آن واقفند و موفقيت و تاثير بخشي آنها به شدت متاثر از توانايي آنان در هنر و فن مذاكره است .
وي ادامه داد: شركت شهركهاي صنعتي استن در راستاي حمايت آموزش تخصصي فني، مهندسي و بازاريابي واحدهاي صنعتي اقدام به برگزاري يك دوره آموزشي فنون مذاكره در بخش تجارت ويژه فعالان و صنعتگران مستقر در شهركهاي صنعتي قم نمود.
مهندس فرشچي با بيان اينكه اين دوره آموزشي چهاردهمين دوره برگزار شده سال جاري توسط صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي قم است گفت: خوشبختانه با توجه به نياز سنجي دقيق و موثري كه ازواحدهاي صنعتي انجام گرفت نيازهاي واقعي و مورد نياز صنعتگران شناسايي و دوره هاي مختلف آموزشي و كاربردي به تناسب زمان و اهميت براي واحدهاي صنعتي برنامه ريزي و اجرا گرديد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.