هزاران نفر از حامیان مردم مظلوم فلسطین، امروز از برابر دفتر نخست وزیر انگلیس تا سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، راهپیمایی و خشم و انزجار خود را از اسرائیل ابراز کردند و درباره ماجراجویی علیه ایران هم هشدار دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛‌ در این تظاهرات که با سازماندهی ائتلاف ضد جنگ برگزار شد، تظاهرات کنندگان شعارهای آزادی فلسطین و پایان محاصره غزه سر دادند.
حضور گسترده گروه های مختلف مردم بویژه جوانان و زنان در این تظاهرات به رغم سرمای هوا و بارش شدید باران، بسیار قابل توجه بود.
تظاهرکنندگان که پرچم های فلسطین و حماس و پلاکاردهای متعدد ضداسراییلی در دست داشتند، سپس از مقابل دفتر دیوید کامرون به سمت سفارت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
"تونی بن" رهبر این ائتلاف در جمع تظاهرکنندگان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر اسرائیل در غزه هشدار داد هر گونه ماجراجویی علیه ایران‌ ، به جنگ جهانی سوم تبدیل خواهد شد.
سایر سخنرانان نیز با تاکید بر تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی ، پایان یافتن محاصره غزه را خواستار شدند و با اشاره به اهمیت و ایران در منطقه خاورمیانه، هر گونه تهدید و ماجرایی علیه ایران را مخل امنیت منطقه و جهان بر شمردند.

برچسب ها: لندن ، تظاهرات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار