معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر شهر صفادشت استان تهران با تکمیل امکانات زیر ساختی در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک به متقاضیان تحویل داده می‌شود.


جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این که سهمیه مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر 38 هزار واحد مسکونی است گفت: تمامی 38 هزار واحد مسکن مهر قراردادهای آنها انعقاد و ساخت این واحدها آغاز شده است.

وی پروژه های صفادشت، مهرآباد دماوند، دشت ناصر فیروزکوه و واحدهای شهر ری را از مهم ترین واحدهای مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران عنوان کرد.

حق شناس در ادامه تصریح کرد: 14 هزار واحد مسکونی در شهر ری، 2هزار واحد مسکونی در مهرآباد دماوند، 3 هزار واحد در دشت ناصر فیروزکوه در حال ساخت است.

وی با بیان این که واحدهای مسکن مهر در مهرآباد دماوند، صفادشت در مراحل پایان ساخت است افزود: تمامی امکانات زیرساختی و روستایی این واحدها از سوی وزارت نیرو در حال تکمیل شدن است.

معاون امور مسکن شهری بنياد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای صفادشت و مهرآباد دماوند یکی از بهترین پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تهران به شمار می‌رود.

حق‌شناس با اشاره به این که متراژهای این واحدها بین 70 تا 80 متری است افزود: هیچ پروژه‌ای در شهر صفادشت تهران نیمه کاره رها نشده و در مراحل پایان ساخت قرار دارد.

وی در خصوص میزان تسهیلات پروژه‌های مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر گفت: برای واحدهای صنعتی 25 میلیون تومان و برای واحدهای نیمه صنعتی 20 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

حق‌شناس خاطر نشان کرد: تمامی تسهیلات، در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تهران 25 میلیون تومان بوده است./ک
برچسب ها: مسکن ، مهر ، صفا دشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار