با اجرای طرح جهادی مبارزه با عوامل غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک، گونی بدوش ها از سطح معابر شمال تهران جمع آوری می شوند .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک ، مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت : نیروهای گشت بازیافت با همکاری گشت شهربان نواحی به طور مستمر  اقدام به گشت زنی در معابر شمال تهران نموده و با کلیه عواملی که با گاری دستی، گونی و خودرو  فاقد آرم شهرداری مبادرت به جمع آوری پسماند خشک از داخل سطل های پسماند می کنند برخورد می کنند.
جمشیدیان تصریح کرد: علاوه بر سود مالی که این اقدام برای افراد سودجو  دارد جستجوی آنها در سطل های پسماند خشک و تر  منجر به آلودگی محیط زیست ، انتقال  بیماری ، ایجاد جلوه های زشت شهر به دلیل خالی کردن پسماندها در جوی و معابر ، افزایش زاد و ولد جانوران موذی و... می شود . 
رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه یک تصریح کرد: ماهیانه در حدود 30 تا 40 گونی بدوش و گاری دستی و 15 ماشین غیر مجاز حمل پسماند خشک در سطح منطقه جمع آوری می شود که بیشترین پسماند گردها در محدوده های ناحیه2 ، محله ولنجک و ناحیه 8 ،زیر پل کامرانیه هستند  که به دلیل مجاورت منطقه یک در این محدوده ها با مناطق 2 و 3 زباله گردها به هنگام برخورد  نیروهای گشت از دسترس نیروها خارج و وارد مناطق همجوار می شوند . 
وی از شهروندان خواست مواردی چون حمل     پسماند خشک با گاری دستی ، گونی ، خودروهای بدون آرم شهرداری که  توسط افراد سود جو انجام می شود را با شماره های 137 یا 22747507 اطلاع دهند تا  نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود./ف
برچسب ها: معابر ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار