بارش نخستین برف پاییزی در حالی که دو ماه به فصل زمستان باقی است ، ارتفاعات شمال پایتخت را سفیدپوش کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک ، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت : به دنبال بارش برف در ارتفاعات شمال تهران دمای هوا در این منطقه تغییر کرده و با  سرد شدن هوا، بیشتر شهروندان امروز را با لباس ها ی گرم از منزل خارج شدند. 
وی افزود: با توجه به ویژگی های آب و هوایی در شمال تهران ، شهرداری منطقه یک ستاد برف روبی را  از ابتدای فصل پاییز تشکیل و اقدام به شارژ پایگاه های اصلی و فرعی در نواحی ده گانه و بزرگراه ها نموده است .
نوربخش از آماده باش کامل عوامل و امکانات این اداره در آستانه فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: جلسات این اداره به منظور نیازسنجی ها در نقاط مختلف منطقه برگزار شده و در نهایت امکانات مورد نیاز از نظر ماشین آلات و تجهیزات لازم و شناسایی نقاط بحرانی و مسیرهای مربوطه انجام شده است.
وی با اشاره به عملیات  تجهیز نواحی به ماشین آلات تخصصی و مورد نیاز برفروبی تصریح کرد: ماشین آلات مورد نظر شامل خاور، کمپرسی ،  نیسان روباز ،  نیسان نمک پاش ، کامیون کمپرسی ده چرخ ،  کامیون کمپرسی ده چرخ محلول پاش،  لودر،  بیل مکانیکی و گریدر تهیه شده و عملیات تجهیز نواحی به دستگاه های مذکور انجام گرفته است. 
مهندس نوربخش تصریح کرد: این تجهیزات از ابتدای مهر ماه در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت  نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برفروبی انجام وظیفه خواهند کرد./ف
برچسب ها: برف ، پاییزی ، تهران ، سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار