وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی گفت به هنگام جاسوسی‌ برای سازمان جاسوسی خارجی این رژیم ( موساد ) مرتکب قتل شده و برای فریب شخصیتهای خارجی با آنها روابط جنسی برقرار کرده بود .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نهرین نت ؛ وی با اعلام این مطلب افزود : روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت مصاحبه تزیپی لیونی با نشریه آمریکایی تایم را منتشر کرد .لیونی در این مصاحبه گفته است برای منافع اسرائیل روابط جنسی برقرار کرده و اگر باز هم لازم باشد این کار را دوباره انجام خواهد داد .

لیونی گفت به هنگام فعالیتش در موساد در چندین عملیات ویژه از جمله برقراری روابط جنسی با برخی شخصیتهای مهم شرکت کرده بود تا از آنها باج خواهی کند و آنان را به دام موساد بیاندازد.
لیونی گفت اگر اسرائیل به اطلاعات نیاز داشته باشد باز هم رابطه جنسی برقرار خواهد کرد یا افراد را خواهد کشت.

وی افزود وی در شماری از کشورهای اروپایی به علت قتل و باج خواهی جنسی تحت تعقیب است اما به لطف نفوذ اسرائیل توانسته است نجات یابد.لیونی گفت چنین کارهایی در دیانت یهود مشروع است .

وزیر خارجه سابق اسرائیل گفت قتل شماری از فلسطینیان و دانشمندان عرب از مهمترین عملیات وی در دوران حضورش در موساد است.لیونی گفت در اروپا چند بار تحت پیگرد قضایی قرار گرفت اما لابی صهیونیسم همواره وی را از این محاکمه ها نجات داد .

وزیر خارجه سابق اسرائیل پس از آن به این جنایات اعتراف می کند که یکی از سرشناس‌ترین خاخامهای اسرائیل از برقراری روابط جنسی زنان اسرائیلی با دشمنان تل آویو برای دریافت اطلاعات پرده برداشت و آن را مباح دانست و گفت شریعت یهودیت به زنان اجازه می دهد با دشمن برای دریافت اطلاعات مهم روابط جنسی برقرار کند.

گفتنی است لیونی با شماری از مسئولان عرب و در رأس آنها حمد بن خلیفه آل ثانی امیر و حمد بن جاسم نخست وزیر قطر روابط بسیار نزدیک دارد.لیونی روابطش را با این دو مقام قطری نمونه ای از بهترین موفقیتهایش در دوران تصدی مسئولیت در اسرائیل می داند .

بسیاری از سیاستمداران عرب از روابط نزدیک امیر قطر با رژیم اسرائیل به هنگام وزارت خارجه وی ابراز تعجب می کردند اما به علل حقیقی آن در دوران لیونی پی نبرده بودند. روابط قطر با اسرائیل در آن زمان ، عالی ترین هماهنگی و همکاری سیاسی و امنیتی را داشت.
برچسب ها: آدمکش ، لیونی ، اسائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار