میت رامنی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه اعلام کرد افزایش نرخ بیکاری در ماه اکتبر نشان می دهد اقتصاد این کشور تقریبا دچار وقفه شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ نرخ بیکاری عاملی مهم در رقابت شانه به شانه اوباما و رامنی برای راهیابی به کاخ سفید محسوب می شود.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی که چهار روز بیشتر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی نمانده است گفت:نرخ بیکاری اکنون در کشور نسبت به چهار سال پیش که اوباما به قدرت رسید بیشتر است. هم اکنون در کشور بیست و سه میلیون بیکار وجود دارد .

رامنی در اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد مردم آمریکا روز سه شنبه هفته آینده ،درباره اینکه آیا حالت وقفه کنونی یا پیشرفت را می خواهند تصمیم گیری خواهند کرد.

فرماندار سابق ایالت ماساچوست افزود اکنون برای بسیاری از مردم آمریکا مشخص شده است که قول ها و وعده هایی که اوباما در چهار سال پیش داد تو خالی از کار آمده است . اما ما می توانیم بهتر عمل کنیم . ما می توانیم به گونه ای عمل کنیم که اقتصاد به رشد برسد و میلیون ها فرصت شغلی برای جوانان ایجاد کنیم.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بخش دیگر از این اطلاعیه تصریح کرده است هنگامی که رئیس جمهور شود با ایجاد تغییرات واقعی در اقتصاد کشور زمینه افزایش تولید ناخالص داخلی کشور را فراهم می کند . وی تصریح کرد اگر رئیس جمهور آمریکا شود رشد اقتصادی کشور در چهار سال آینده بهتر از چهار سال گذشته خواهد شد.
برچسب ها: رامنی ، بیکاری ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار