منابع نزديک به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس روز اعلام کردند يکي از شاهزادگان بحريني روز پنجشنبه براي افتتاح دو مدرسه تحت نظارت سازمان ملل در نوار غزه به اين منطقه سفر خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ يک منبع ديگر که نزديک به آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل براي آوارگان فلسطيني است گفت:شيخ ناصر بن حمد آل خليفه روز پنجشنبه براي افتتاح دو مدرسه در شهر غزه که هزينه آن را سازمان خيريه پادشاهي بحرين پرداخت کرده است به نوار غزه خواهد آمد.

منابع نزديک به حماس گفتند اين شاهزاده بحريني که رئيس سازمان خيريه پادشاهي بحرين است با اسماعيل هنيه نخست وزير دولت حماس نيز ديدار خواهد کرد. هنيه اوايل امسال در راستاي سفر به کشورهاي منطقه از قبيل ايران، قطر و کويت به بحرين نيز سفر کرد.

سفر اين شاهزاده بحريني به غزه در شرايطي است که يک هفته قبل نيز شيخ حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر نيز به اين منطقه سفر کرد. اين سفر اولين سفر رهبر يک کشور خارجي به نوار غزه از زمان آغاز محاصره اين باريکه از سوي رژيم صهيونيستي در سال 2007 ميلادي به شمار مي رود.

 طاهر النونو سخنگوي دولت حماس گفت به زودي قرار است تعداد ديگري از مقامات ارشد کشورهاي عرب به غزه سفر و با اسماعيل هنيه ديدار کنند.

برچسب ها: شاهزاده ، غزه ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار