حضرت آیت الله خامنه ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )، در پیامی، جان باختن جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری را که در پی سانحه واژگونی اتوبوس رخ داد، تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد ،  

متن  پیام معظمٌ له، به  شرح زیر است : 
 
« بسم الله الرحمن الرحیم
اِنّالِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ 
 

حادثه اندوه باری که به کشته شدن گروهی ( بیست و چند نفر ) و مجروح شدن جمعی  دیگر از نونهالان و دانش آموزان عزیز میهن اسلامی منجر شد، موجب تألم و تأثر شدید  اینجانب گردید.

مصیبتی که جز روح و بشارت الهی، چیزی توان کاستن از سنگینی آن را  ندارد و صبر بر آن، موجب بارش رحمت بر قلب های داغدیده پدران و مادران و بستگانی است  که در این عزا، به سوگ نشسته اند . 
اینجانب، با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های  خود را به همه بازماندگان، خصوصاً اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم  می دارم و از خداوند رحیم می خواهم که بهترین جزای صابران، و سکینه و رحمت خود را بر  آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را با شهداء محشور فرماید و همه  مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید.

 سید علی خامنه ای
30
 مهر  1391
 

********

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.